Google


پیر کو، اداکار سجل علی نے ایک ٹویٹ پوسٹ کیا جس نے کچھ مداحوں کو الجھن میں ڈال دیا. بہت سے لوگوں نے فرض کیا کہ مذکورہ بالا ٹویٹ صرف اس بدانتظامی کے بارے میں کچھ غیر فلٹر شدہ خیالات تھے جس کا صنعت میں کئی خواتین ستاروں کو اکثر سامنا کرنا پڑتا ہے۔ "یہ بہت افسوسناک ہے کہ ہمارا ملک اخلاقی طور پر پست اور بدصورت ہوتا جا رہا ہے،" موم اسٹار نے کہا۔ "انسانیت اور گناہ کی بدترین شکل کردار کشی ہے۔"


سجل کے فوراً بعد، اداکارہ کبریٰ خان نے بھی ایک پیغام شیئر کیا جہاں انہوں نے اپنے ہم مرتبہ کی طرح جذبات کا اظہار کیا، تاہم، سنگ مر مر اسٹار اپنے موقف کو ظاہر کرنے میں زیادہ سخت تھیں۔

"میں شروع میں خاموش رہا کیونکہ ظاہر ہے کہ ایک جعلی ویڈیو میرے وجود پر قبضہ نہیں کرے گی لیکن کافی ہے!" اس نے اشتراک کیا. "اگر آپ کو لگتا ہے کہ کوئی بھی بے ترتیب شخص صرف میری طرف انگلی اٹھا سکتا ہے اور میں جواب نہیں دوں گا، تو آپ بہت غلط ہیں۔" اس کی آواز نے بہت سے لوگوں کو اس معاملے کی گہرائی میں جانے پر اکسایا۔


 ہفتے کے آخر میں، ایک سابق آرمی میجر نے یوٹیوب ویڈیو میں دعویٰ کیا کہ کئی 'اداکارہ اور ماڈلز اکثر آئی ایس آئی کے محفوظ گھروں میں رہتی ہیں اور حکام کے بند ایڈز کے مطابق، سابق سینئر افسران ان کا 'استعمال' کرتے ہیں۔' عادل راجہ نے مزید الزام لگایا کہ کئی سیاستدانوں کو بھی مدعو کیا گیا اور کئی ویڈیوز بھی مبینہ طور پر ریکارڈ کی گئیں۔

انہوں نے دعویٰ کیا کہ گمنام ذرائع نے بتایا کہ اس میں چار نامور اداکار شامل تھے۔ اگرچہ عادل نے ان اداکاروں کے نام مکمل طور پر نہیں بتائے جن پر اس نے الزام لگایا تھا، لیکن اس نے ان کے ناموں کے ابتدائی نام لیے۔ "پہلا ایک MH ہے، دوسرا MK ہے، تیسرا AK ہے (ایک اور ویڈیو میں، یہ KK لگتا ہے) اور چوتھا SA ہے۔ میں کسی بات پر دلالت نہیں کرنا چاہتا اور آپ کے ساتھ یہ معلومات شیئر کرنا میرے لیے تکلیف دہ ہے۔ میرے گواہ کے طور پر، آپ دیکھ سکتے ہیں کہ میں اس کے بارے میں کتنا پھٹا ہوا محسوس کرتا ہوں۔"

کبریٰ نے عادل کے خلاف مقدمہ کرنے کی دھمکی دیتے ہوئے اپنے بیان میں مزید کہا کہ "لوگوں پر الزامات لگانے سے پہلے کچھ ثبوت لے لو۔ اس ثبوت کے ساتھ آنے کے لیے آپ کے پاس کل تین دن ہیں، جس کے بارے میں آپ دعویٰ کرتے ہیں کہ سچ ہے۔ یا تو اپنا بیان واپس لیں اور عوامی طور پر معافی مانگیں یا میں آپ پر ہتک عزت کا مقدمہ دائر کروں گا۔ اور پریشان نہ ہوں، آپ کی خوش قسمتی ہے، میں صرف یہاں کا نہیں ہوں، میں یو کے سے ہوں، اس لیے اگر مجھے کرنا پڑا تو میں وہاں آؤں گا۔ کیونکہ میں سچ کے ساتھ ہوں اور میں کسی سے نہیں ڈرتا۔"

تاہم عادل نے مزید کہا کہ اس نے کبریٰ کا نام نہیں لیا۔

کبرا کے بعد مہوش نے ٹوئٹر پر اپنے دو سینٹ شیئر کیے۔ "لوگ اپنی کم مقبولیت کی وجہ سے انسانیت کو بھول جاتے ہیں۔ امید ہے کہ آپ اپنی دو منٹ کی شہرت سے لطف اندوز ہوں گے،" پنجاب نہیں جاؤں گی اسٹار نے لکھا۔ "صرف اس لیے کہ میں ایک اداکارہ ہوں، اس کا یہ مطلب نہیں کہ میرا نام کیچڑ میں گھسیٹا جا سکتا ہے۔"

انہوں نے مزید کہا، "شرم آتی ہے آپ کو کسی ایسے شخص کے بارے میں بے بنیاد الزامات اور تہمتیں پھیلانے پر جس کے بارے میں آپ کچھ نہیں جانتے اور اس سے بھی بڑی شرم ان لوگوں کے لیے ہے جو اس بکواس پر یقین رکھتے ہیں۔ لیکن یہ رک گیا اور اب رک گیا! میں کسی کو اپنے نام کو بدنام کرنے کی اجازت نہیں دوں گا۔"

انہوں نے مزید کہا، "شرم آتی ہے آپ کو کسی ایسے شخص کے بارے میں بے بنیاد الزامات اور تہمتیں پھیلانے پر جس کے بارے میں آپ کچھ نہیں جانتے اور اس سے بھی بڑی شرم ان لوگوں کے لیے ہے جو اس بکواس پر یقین رکھتے ہیں۔ لیکن یہ رک گیا اور اب رک گیا! میں کسی کو اپنے نام کو بدنام کرنے کی اجازت نہیں دوں گا۔"

انوشے اشرف نے بھی تبصرہ کیا۔ "تو، میڈیا میں خواتین کا نام کیوں لیا جائے؟ کیونکہ یہ آپ کی کہانیوں پر زیادہ اثر ڈالتا ہے جب سے لوگ انہیں 'جانتے ہیں'۔ وہ اچھی گپ شپ اور اسکینڈلز بناتے ہیں۔ مشہور لوگ سرخیاں بناتے ہیں،" مشہور میزبان نے انسٹاگرام پر شیئر کیا۔ "یہ تجارت کا ایک حصہ اور پارسل ہے اور جتنی مشکل آپ کرداروں کے قتل سے متاثر ہوئے ہیں، مجھے امید ہے کہ میرے ساتھی فنکار اس منفی کو روکنے کے لیے جو طاقت اور ذہنیت حاصل کر سکتے ہیں جو ان کے ناموں سے پروان چڑھتی ہے۔" اس نے مزید کہا، "بدتمیزی، گھٹیا اور سراسر بے عزتی ہے۔ ابتدائی نام لینا؟ اس ملک میں زیادہ تر مردوں کی کلاس اور تدبیر قابل اعتراض ہے۔"

سیدہ طوبہ نے بھی سجل کا اقتباس شیئر کرتے ہوئے اس معاملے پر روشنی ڈالی اور لکھا، "معمولی سیاست اور پوائنٹ سکورنگ کے لیے قابل اور محنتی خواتین کو گھسیٹنا قابل نفرت ہے۔ اس نے مزید کہا، "تمہارے لیے سجل علی اور دوسروں کو زیادہ طاقت۔"
زارا نور عباس نے لکھا، "آزادی اظہار کا مطلب یہ نہیں تھا کہ کوئی ایک دن اٹھ کر خواتین کو مردوں سے جوڑ سکتا ہے اور اس کے برعکس۔" زارا نے مزید کہا، "ایک اداکارہ ہونے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ وہ خاموش ہو جائے گی کیونکہ آپ اسے اس کی نوکری کی عیش و آرام کی وجہ سے بدنام کریں گے۔ معاملات اور یہ سوال کے دائرے میں رہے گا کہ جو بھی خواتین اور مردوں پر حقائق کے بغیر الزامات لگائے گا۔"

عادل راجہ نے جواب دیا۔

عادل نے اس کے بعد ٹویٹر پر جاکر ان الزامات پر وضاحت پیش کی جو اس نے اداکاروں کے خلاف لگائے تھے۔ انہوں نے ٹویٹ کیا، "پاکستان اور بیرون ملک ماڈلز، اداکاراؤں اور مشہور شخصیات کے بے شمار نام ہیں، جن کا میں نے نام دیا ہے۔"

"میں اس سلسلے میں کسی بھی فورم/سوشل میڈیا پر کسی کی طرف سے جن مشہور شخصیات کے ناموں کا ذکر کیا جا رہا ہے، میں اس کی حمایت اور مذمت نہیں کرتا۔ یہ کہہ کر، میں سوشل میڈیا کے رجحانات اور ہمارے معاشرے کی ذہنیت پر حیران ہوں، جو کہ طے شدہ ہے۔ بدسلوکی کرنے والوں کے بجائے خواتین کے ساتھ زیادتی اور بدسلوکی کی وجہ پر۔ میں کچھ اداکاراؤں کی بدنامی کے حوالے سے سوشل میڈیا پر ہونے والی بحث پر مایوس اور شرمندہ ہوں۔"
Community Verified icon